- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace
POSTUP PŘI ŘEŠENÍ REKLAMACE
Reklamace se řídí našimi obchodními podmínkami.
Přes veškerou naši snahu se může stát, že budete potřebovat zakoupené zboží reklamovat. V takovém případě všechny reklamace vyřizujeme bezodkladně a snažíme se vyřešit vše co nejrychleji tak, abyste na vyřízení nemuseli čekat déle, než je nutné (snažíme se reklamaci vyřešit do několika dnů).
Na e-mail info@sladkakuchyne.cz nám prosím sdělte, že chcete zboží reklamovat, uveďte číslo objednávky nebo faktury a přesně popište, o jakou vadu se jedná. Pokud to bude možné, budeme rádi, pokud přiložíte také fotografii závady.
Reklamované zboží, pokud možno se všemi součástmi a v originálním obalu pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a doručte nám poštou (nezasílejte na dobírku) na níže uvedenou adresu.
Doporučujeme vytisknout a vyplnit náš reklamační formulář, který naleznete na našich stránkách.
Odešlete zboží určené k reklamaci spolu s vyplněným reklamačním formulářem na naši adresu:
Sladká kuchyně
Eva Chaloupková
Pod Horou 385
381 01 Český Krumlov
U některých vad není nutné zasílat zboží zpět (např. nesprávná cena), v tom případě se na řešení reklamace dohodneme ihned při oznámení reklamace.
Při uplatnění reklamace vydáme spotřebiteli písemné potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele (adresa, email a telefon) pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Reklamace včetně odstranění vady však musí být vyřízená nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodli na lhůtě delší. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy, nebo požadovat přiměřenou slevu. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
ZPŮSOBY VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
Odstranění vady
Má-li zboží vadu, může Kupující požadovat její odstranění. Kupující přitom může podle své volby požadovat buď a) dodání nové věci bez vady nebo b) opravu věci; to neplatí je-li způsob odstranění vady zvolený Kupujícím nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný. To se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího.
Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
Sleva a odstoupení od Kupní smlouvy
Pokud Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji v přiměřené době po jejím vytknutí neodstranil nebo je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího nebo se vada projeví opakovaně nebo je vada podstatným porušením Kupní smlouvy, může Kupující požadovat
a) přiměřenou slevu odpovídající rozdílu mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží nebo
b) odstoupit od smlouvy. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná.
Při vyřízení reklamace Vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.